Start campaniei electorale – eu nu am ce alege!

|
Am fost “…puternici” până acum. De astăzi toţi îşi “…fac treaba” pe unde apucă iar în final “…aleg victoria” şi fac “…curăţenie în ţară”. Îs mulţi, lista are peste 1 metru, dar nu-o depăşeşte pe cea din 1998 care avea o lungime de peste 2 metri. Să ne mulţumim şi cu atât, pentru că şi cei care sunt vor multe dar nu au făcut aproape nimic.

Anul trecut au “garantat” mulţi bani pentru agricultori şi mamelor născătoare de plugari dar îndată ce au ajuns pe scaunul moale şi-au dat seama că au exagerat în cifre.
Aveam să ne ducem să prelucrăm pământul cu 400 lei pe ha dar până la urmă ne-am ales doar cu 40 lei care abia ajung ca să duci tractorul pe câmp.
Am fost 8 ani sub cortina roşie. Unii zic că a fost mai bine alţii spun că a fost mai rău. Una singură ştim, am vrut “schimbarea” dar am obținut aceeași haită de flămânzi dar de culori diferite.
Unde-i cel care promitea oprirea războiului politic? Stă ascuns? Nu prea, e mare şi nu are unde fugi de ochii lumii care înţeleg că din cauza aroganței sale Moldova e din nou în campanie electorală.
Aţi ales “schimbarea în bine”??? Unde-i??? În zadar aţi fost la 7 aprilie loviţi cu pietre şi bastoane!
P.S.: eu nu am ce alege anul acesta!!!
Autor: Csiting

2 comentarii:

Bîliș Ion-Iustin spunea...

Va invitam sa aderati la grupul VOT NUL.
http://www.facebook.com/groups/299896333453819/
Este un grup deschis tuturor celor ce impartasesc ideea de vot nul la alegerile parlamentare din decembrie 2012.
Acest grup are ca scop convergenta celor ce sustin votul nul la alegerile din decembrie.
La finalul alegerilor grupul isi inceteaza activitatea.
Nu sunt admise postari ce nu sunt referitoare la votul nul. Postarile vor fi sterse iar persoanele ce impartasesc alte abordari ale alegerilor vor fi eliminate din grup. Aceste persoane au posibilitatea sa se manifeste in alte locuri ale vastului internet.
In pinned posts vor fi prezentate doua liste. Prima este cea ce include grupuri, partide, miscari si alte forme de organizare colectiva care sustin explicit printr-un reprezentant votul nul. A doua lista este cea a persoanelor ce se exprima explicit pentru votul nul.
Ideea de creare a grupului este preluata si de la alte persoane si grupari.
Subsemnatul si toti aderentii la acest grup nu vor avea merite deosebite daca acest demers va avea castig de cauza. Meritul il va avea poporul care a dat un numar suficient de exponenti care au deschis ochii celorlalti.

Anonim spunea...

vin eu cu o alternativa, pe linga restul, cunoscute. Nu cred ca sunt primul cu ideea, dar nu se stie https://www.facebook.com/pages/Vot-NUL-la-alegeri-Sau-nu/1487274124861598

Trimiteți un comentariu